Dårarna

Wilma börjar piggna till lite nu. Hon var stel i morse och gick väldigt fint i kopplet :) haha, tyckte ju jag var skönt. Men hon ville inte äta, bara dricka. Så det är ju skönt att hon dricker iallafall. Ikväll ville hon inte heller äta, men hon åt iallafall upp några bitar av Ellas mat, det gick fint så då är hon kanske inte helt dålig då. Hon har väl bara fått i sig nått skit så magen ska komma i ordning igen. Tråkigt bara för hon kräks ju när hon inte äter, kräks galla. Men hon får väl vila sin lilla mage så hoppas vi på att hon äter imorgon.

Alice och Ella spar då inte på krafterna. Dom har så roligt när dom yrar omkring i skogen dom två. Ella ligger som ett gult streck längst marken när hon far förbi i sin reflexväst. Eftersom Wilma inte var helt pigg så blev det en kortare runda i morse, men Ella och Alice fick ju springa ändå så det gick nog ingen nöd på dom två :)
Sen var vi ute nu för en stund sen också, Ella sprang först som en dåre, sen behövde hon stanna och spy lite. Hon äter ju så dåligt ibland hon, så hon åt ju inte i morse och då mår hon illa på kvällen innan kvällsmat och då kräks hon. Men hon överlever det också, hon sprang, stanna och spydde..sen vart det full fart igen som ingenting.

Min syster frågade om jag vill ha en kattunge. JAA, klart jag vill. Tussan kan behöva en kompis som är som henne själv, som hon kan jaga med på nätterna och sen ligga och sova med på dagarna. Och detta var en norsk skogskatt. Fattar ni? Nä det tror jag inte, husse fattar inte heller vilken chans detta är, att FÅ en norsk skogskatt. Jag vill ha den såå mycket. Får se om jag lyckas. Jag hoppas :)

Nu är det innebandy på tv men jag känner inte alls för det. Jag tänkte plugga färdigt en grejj i stället. Eller så slutar med med att jag sitter och spelar spel på facebook, säkert.

Föresten, Ella är anmäld till Mydog. Det ska bli så roligt :) Alice är ju också anmäld, så har inte hon nån päls så kanske jag kan få ett funny moment med Ella iallafall :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0