Deppigt.

Var ju och skulle träna idag efter jobbet, på Friskvågen då. Men det var inte alls kul, usch det var hemskt! Jag fattade INGENTING med deras maskiner. Skulle köra lite cross, men pedalerna gick inte alls som dom ska enligt mig, dom gick bara uppåt och bakåt men inte framåt :( Jag gjorde lite ändå och sen skulle jag lyfta skrot, men jag visste inte hur man skulle sitta eller hur man skulle ställa in grejjerna. Provade en crunch maskin, men jag fick bara ont i axlarna så antar att jag gjorde fel för det är ju magen man ska träna. Och det alla kollade på mig när jag gick omkring där som ett fån och inte visste vilken maskin som tränade vilka muskler och inte visste hur man skulle ställa in nått på dom dära cyber maskinerna. Nu saknar jag Atleticas hederliga, avflagnade, skramliga maskiner..där vet jag iallafall hur man gör :( Nu fattar jag varför dom ger folk en vecka gratis och SEN en träff med personligtränare..man kan inte göra nått innan man träffat tränaren och gått igenom allt ändå..men det ser bra ut i reklamen att man får en vecka helt gratis! Nä fy. Nu är jag helt deppig. Har vart så glad hela dagen och kunde inte sova inatt för jag fick ett sånt jätte roligt samtal igår, men det skiter jag i nu för jag känner mig dum och fånig :( Ska försöka glömma detta så ska jag berätta om samtalet när jag kan glädjas åt det igen.


Nu bäddar jag ner mig i soffan framför brasan!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack! blev supernöjd.. Nu ska allt annat fixas också bara.



Japp, stolen har jag gjort helt själv. När jag var 17, så gick jag och lärde mig svetsa via skolan. Vi fick välja/hitta på en egen sak som vi sedan fick ta med hem. Killarna valde små ljusstakar och annat smått medans jag ville testa göra något stort! Så jag ritade olika designer och fastnade för en som det blev. Sen är den svetsad i armeringsgärn. Stolsitsen har jag dock inte gjort, utan det bad jag en annan såga ut i trä och fixa till mig. Men annars har jag gjort resten själv! Hade jag haft en svets, så hade jag gärna fixat med sådanna här saker. Jätteskoj! :)

2010-11-04 @ 16:33:53
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0