Folk borde byta bilar oftare..

Ja, det är roligt att köpa ny bil :)
Nu ligger min bil på blocket! göttans :) hoppas nån vill ha den nu bara.
På lördag hämtar b sin så då "får" jag hans :) ska nog ta och åka  till klubben med alla hundarna bara för att jag har kombi :)

Innan var vi ute och gick hela flocken, utan lilla katten då. Det är mysigt när vi kan gå allihopa, oftast så går jag ju själv med hundarna för att jag är hemma mest. Jag gick iallafall och tänkte för mig själv när Ella och Alice sprang lösa och Wilma gick så fint med B, att livet är rätt fint ändå :) Och alla hundarna verkar trivas bra hos oss. Vi är en duktig flock :)

haha. Ni vet han som skulle ringa om volvon i måndags och som jag var lite nervös för över att tala om för att jag inte vill köpa hans bil längre, han har inte ring ännu..så nu känner jag lite att jag behöver inte ha dåligt samvete för att jag inte köper hans bil, för han lägger ju inte ner sådär jätte mycket energi på att få sålt sin bil så då får han ju skylla sig själv lite :) Och han förlorar nog tyvärr mig som kund nu också, för även om han är billig och bra på att laga bilar så känner jag inte för att gå dit mera nu när han är så vimsig. Ska gå till samma den verkstan som B alltid har gjort. B känner dom. Även om det kostar lite mer så är dom iallafall ärliga mot oss :)

Nähe. Tända en brasa kanske..



Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0