Inskriven!

YES! Nu är jag inskriven på Friskvågen. Nu jävlar ska jag börja träna igen. Har inte gjort det alls mycket det sista, och när jag väl har vart på gymmet så har jag gjort det lite halvdant. Men det har faktiskt inte alls vart kul, för det är inte kul på Atletica när där är så mycket folk så ALLA maskinerna är upptagna. Sist jag var där så skulle jag ju köra crossen efter gymmet, då var alla fyra upptagna, så jag tänkte jag springer väl då, självklart var alla fyra löpbanden upptagna..tänkte att jag cyklar väl då..även om jag hatar den cykeln som dom har på gymmet, men den ena var också upptagen..så jag åkte hem. Där är så jäkla mycket folk nu. Och det är så mycket gäng. Liksom tjejgäng och killgäng som tjötar röven av sig när de tränar hela jävla tiden. Självklart kan man väl få prata, men sitt inte och småprata på maskinerna och slöträna lite granna, då kan dom lika gärna gå hem tycker jag. Så jag bytar nu. Får träna denna veckan gratis på Friskvågen, sen får jag en träff med en personligtränare så ska vi prata om hur jag vill ha det och vad jag har för mål och sådär. Känns riktigt inspirerande faktiskt. Vad jag har hört från kompisar som går på friskvågen så är där inte så mycket folk, där är mest gamla där och dom är ju där svintidigt på morgonen :) Sen är där så jäkla fräscht och snyggt. Inte som på atletica med färg som lossnar från maskinerna och skrammlar så man tror man ska dö om man tar i för mycket. Atletica är bra på sitt sätt, dom är väldigt hjälpsamma dom som jobbar där och så..men jag behöver mer än det just nu.

Det blir nog bra detta. har inte bestämt hur länge jag vill teckna på friskvågen bara, det är ju lite dumt för man kan bara välja på 4 mån, 12 mån eller 24 mån... hmm jag hade velat börja med typ 6 mån...4 mån är ganska dyrt, det är väl för att dom vill att man ska teckna 12...får kanske göra det ändå.
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0