intervju.

Ja. nu har jag kommit hem. Jag tycker jag skötte mig bra :) hon skulle ringa mina referenser och sen skulle jag träffa en som jobbar på förskolan och sen skulle hon höra av sig med besked. Hon sa hur hon hade tänkt placera personalen, för det är några som slutar och det ska flyttas runt lite.. Så sa hon att om jag får jobbet så får jag jobba med en kvinna då på en avdelning. Sen när jag skulle gå så sa hon "ja, jag tror du skulle passa väldigt bra ihop med ***". Så jag tror inte jag är helt körd :)

Nu ska jag käka och sen ska jag iväg och träffa personligatränaren ju. Tycker det ska bli riktigt kul.

Men fan vad bra det känns nu. jag vill så gärna så gärna ha detta jobbet. Hoppas hoppas!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag hoppas också du får jobbet! Är det Lindberga kanske? Jo, Paco lät sin bror lämna in läkarintyget åt honom. Vi har inte hört något från dom, men idag ska Paco jobba så vi får se om de händer något. Paco har även gått med i facket/pratat med dom. De säger att hans chef gör fel. Och man får vara sjuk precis hur mycket man vill om man har läkarintyg. De skulle kontakta honom och sen ringa tillbaka till oss. Men inte hört något där än heller. Kram

2010-11-09 @ 11:00:10
URL: http://nilss0n.blogspot.com
Postat av: Hanna

Jag håller tummarna för dig!

2010-11-10 @ 08:48:02
URL: http://muyrico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0