Mera hundträning.

Igår var vi inne på klubben och tränade. Jag tränade bara Alice för hon ska ju snart tävla. Hon är duktig Alice, jätte duktig. Hon tycker det är roligt och det tycker jag också :) Hon springer snabbt och är på tårna hela tiden, jag älskar det. Apporten som hon tidigare var så osäker med att hämta och bära och det var så jobbigt och lite svårt och oj oj oj, den sticker hon nu iväg och hämtar så snabbt, fick till och med be henne sitta fot nån extra gång för hon ville sticka innan jag kastat den, det är bra :) Heldre att hon vill för mycket än för lite.

Tänkte åka in till klubben snart och träna dom andra två också. Dom fick ju då bara sitta och titta på igår, men det var mycket bra träning för Ella för hon höll på att bli tokig på alla andra hundar som kom för nära. Hon fick träna sig på att lita på mig där och förstå att jag tar hand om det om det blir nått problem.
Men jag måste hålla mig hemma till senast 13 för vi ska få ett paket. Schenker skulle kommit med det förra veckan på onsdagen mellan 12-14, men det kom ingen! Så jag har ringt och nu ska dom komma idag mellan 10.30-13 bestämde vi. Så vi får väl se om de dyker upp idag. Schenker är ju rätt så dåliga förövrig alltid. En gång så tappade dom ett paket från lastbilen till oss men de sa inget utan tänkte lämnat det ändå, tur att vi såg det för vi ville ju inte ha det då..det var ju vår diskmaskin i.

jaja. Nu ska jag äta för jag är dö hungrig, har vart på spinning och sen njutit i lilla mini spat ;)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0