nerverna utanpå.

Nu packar jag inför imon. Jag glömde ju berätta för er om det jätte roliga samtalet förra veckan. Det var en rektor som ringde ju. Så imorgon ska jag på anställningsintervju. Jag är nervös. Jag är inte så jätte nervös för att jag inte ska kunna visa mitt riktiga jag, jag är mer nervös för att hon inte ska tycka om mitt riktiga jag :( Jag vet ju att jag är ung, jag har lite erfarenhet men inte så mycket som andra som kanske har jobbat som barnskötare i typ 10 år. Usch. Hon kommer säkert tycka att jag är ung och oerfaren och omogen och trist och grå :(
Men missförstå mig inte nu, jag vet att jag inte är sån. Jag vet att jag har kul med dom jag jobbar med och speciellt dom som jag kan få jobba med om jag får denna tjänsten vill jag så gärna jobba med. Och jag är kul, jag är glad och positiv och sprider bra och lugn energi omkring mig när jag jobbar...men jag framstår nog inte som det vid första intrycket :(

jaja. jag kan inte göra så mycket mer än att vara mig själv och hoppas på det bästa :)

Men jag skulle ju ljuga om jag skulle skriva att jag inte blir besviken om jag inte får tjänsten. Fan vad jag vill detta!!!

Vi ska iallafall skriva på examensarbetet först imon och sen ska jag iväg dit. Sen ikväll ska jag träffa en personligtränare, det ska bli jäkligt intressant :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åå! Lycka till, håller tummarna för dig.

2010-11-07 @ 23:10:12
URL: http://nilss0n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0