snabbt som f-n

Nu var den såld min kära lilla brum brum. En från borås som inte pratar så bra svenska kommer och hämtar den på lördag, om jag förstod honom rätt...var inte så jäkla enkelt faktiskt. Men han har fört över handpenning så jag har tatt bort annonsen nu. Han verkade ärligt tycker jag, han får ju iallafall inte tillbaka handpenningen och för den pengen kan jag lägga ut en ny annons och stoppa lite på fickan också så det är ju hans förlust om han inte vill ha den när han kommer. Jag var ändå ärlig och sa att den är rostig och gummidamaskern är trasig så det var helt sant :)

Men blocket är fan bra. min annons låg ute i 40 minuter och nu är den såld. Hade säkert kunnat få mer för den än vad jag fick nu men jag orkade liksom inte hålla på ändå, han ville gett 5000 för den och så lågt tänkte jag inte sänka mig, han sa att vi möts på halva vägen då, 6500. Jag hade ju lagt ut den för 10000 men skrivigt att jag kan sänka mig om vi gör en snabb affär, så jag fick väl stå för mitt ord då för detta var ju jävlar i mig en snabb affär :)

Utlänningar köper bilar som fan alltså. Min förra bil sålde jag också till en utlänning. Han ringde i panik från göterborg och skrek i luren att jag inte skulle sälja den till nån annan för han behövde en bil till jobbet imon, yes sir, sa jag och han fick den!
Han som köper min nu ska ge den till sin dotter som tatt körkort, så han behövde en NU. Han hade ju velat komma ikväll men det går ju inte, jag ska ju iväg imon och får inte B´s bil förens på lördag.

Hur skönt som helst iallafall. Bilen är såld, köper snart kombi...nu hoppas jag bara att jag får jobb också, då hade det mesta varit perfekt i mitt lilla liv här!

Imorgon ska jag åka och hälsa på på en förskola där jag kanske ska jobba sen hoppas jag. Håll tummarna mina vänner för att jag tycker om stället och för att dom tycker om mig så dom säger till sin rektor att "jaa, Emma vill vi ha, ingen annan!!"
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Annicka

Sålde åxå min till gamla skruttbil till en utlänning, som dessutom bodde i STOCKHOLM!!! Han var åxå på som fasiken och så var några till. La ut annonsen sen åkte jag till skogen med hundarna och jäklar va det ringde :) Såld på några minuter!

Och givetvis vill ungarna inte ha nån ANNAN ÄN DIG!!! Kram från oss

2010-11-06 @ 10:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0