sorlig, men roligt.

Det känns lite lustigt det hära, jag ringer runt och säger upp mina småjobb. Lite vemodigt och sorligt.
Jag tycker om mina jobb. Det värsta är mitt jobb med autistiska pojken, jag vill egentligen inte sluta där.
Hade dom kunnat ge mig en helttidstjänst där så hade jag tatt den direkt, älskar att umgås med honom, han lär mig så otroligt mycket och vi har så jävla kul ihop. Men jag inser själv att jag inte skulle klara av att jobba 6 dagar i veckan, jag skulle bli helt slut, hundarna skulle få vara alldeles för mycket själva och jag och b skulle ju inte ses alls mycket. Men det känns tufft, jätte tufft faktiskt. Någon annan ska ta hand om honom nu. Denna personen måste verkligen lära känna honom för han förtjänar någon som lägger ner tid på honom. Jag menar inte att jag är den bästa i hela världen, men jag känner att jag kommer inte sluta där innan dom har hittat rätt person för honom, lämnar honom inte till vilken nisse som helst.

Ja sånt är livet! Har kommit hem från skit bra spinning för en stund sedan, mina ben är helt slut..men sen förra veckan så har jag gått ner 0.9 kg. Det var kanske bra att ha uppehåll från träningen ett tag för nu är jag på gång igen :) Jag vill så gärna gå på vattengympan. Men vet inte om jag vågar. haha, där är ju bara gamla. Kanske inte är något som unga går på?? När jag sa att jag skulle träffa personligtränare sist så var det ju inte riktigt så, jag skulle bara träffa en som skulle hjälpa mig med att bli medlem :) Men om två veckor så ska jag träffa en på riktigt, då ska vi lägga upp ett gymprogram. Och eftersom att jag har haft ett skit bra program innan som Linnea la upp åt mig så kommer jag nog känna igen mycket, men jag måste ha någon som hjälper mig med dessa maskinerna för de är alldeles för moderna för mig. 

Nä nu ska jag käka ägg och sen ska jag in med mina älskade fyrbenta till klubben. Ska träna lite granna (läs: Rutan med Alice) och sen gå en sväng. Ella har så jävla mycket energi hon. Dom andra ligger just nu och sover medans hon springer omkring och har för sig massa tokigheter för att vi inte har vart ute.

Just det, imorgon ska jag och lillasyster åka upp till våran mormor och morfar. Vi ska hämta hummrar och krabbor, morfar är fiskare :) Ska bli jätte kul att träffa mormor och morfar och deras lilla valp som är lika gammal som Ella som jag inte har träffat ännu. Får se om hon och Ella kan busa bra ihop :) Dom bor i Uddevalla och där är ju massa snö har jag hört, det ska bli riktigt kul. Jag älskar snö!! Ella fick ju se snö här för några dagar sedan för första gången, hon tyckte den var mycket konstig på tassarna, men mycket god att äta. Alice gillar ju också kyla så det blir bra :) Wilma ska ut och jaga med Husse så hon får en bra dag imorgon också :) Livet leker nu kan man säga ;)






 
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Ann chatrin

ÅÅh, hummer! Gud va gott!

2010-11-13 @ 11:19:10
URL: http://www.lillaskee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0