Tävling!

Nu åker vi och tävlar. Jag och min käre Alice. Jag tror absolut inte vi kommer bli placerade och det gör inget, men jag hoppas hoppas hoppas att vi får ett första pris. Och jag tror faktiskt att vi kan det, om jag släpper alla nerver och lägger allt mitt fokus på Alice och inte på domaren! Så även om hon inte gör rutan, för jag tror faktiskt jag ska försöka ;), så har vi ju höra på poäng på platsen, apporten, hoppet, fria följet och läggandet om allt går som det brukar. Vi har inte lika höga poäng på inkallningen och fjärret...om hon inte gör nått oväntat och gör det jävligt bra just idag :)

Nu kommer snart josse och glasgow och hämtar oss :) oooh, vi är laddade :) Är faktiskt skönt att inte Wilma ska vara med i ettan, ska bara njuta av att kolla på alla i ettan, framför allt josefin och glasgow, tills det är tvåernas tur :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lycka till :)

2010-11-27 @ 09:20:38
URL: http://nilss0n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0