bilder

Har tatt kort som jag har tänkt visa er här men så har det inte blivit av att jag orkat lägga in dom. Men nu ska ni få alla på en gång :) Varsågoda!



Mormor och Morfars jätte fina hund Mika.
Hon och Ella är lika gamla och hade väldigt kul när vi var där :)





Alice och Malte kunde inte förstå vad om var så jävla roligt med att rusa runt i hela huset...




Vi har ju fått snö, jag tror inte Ella kan bestämma sig riktigt för om hon tycker om detta eller inte.






Igår var vi hos Lotta, Jamie och Tellus och bakade pepparkakor. Dom blev jätte goda och fina tycker jag.
Hundarna myste och tog det rätt lugnt för det mesta :)





Idag har jag vart inne på klubben och tränat med Alice, rutan gick riktigt riktigt jävla bra idag!!! Några gånger gjorde hon helt rätt och sprang till rutan rätt in i mitten utan att stanna och vända sig om hon titta på mig!!! :) Riktigt kul vad det :) Kanske var det idag den dära dagen kom när polletten trillade ner :) Ska gå ut imon igen för att se om det var tur eller om hon har fattat :)
Efter det så gick vi en runda, Alice och Ella var ju också med, men de tränade inte. Wilma ska ju på kurs ikväll. Så dom fick träna på att sitta och vänta, Ella var jätte duktig på det idag och satt inte och skällde på andra hundar som hon gjorde sist :)



Nu är vi hemma och dom ligger och sover så gott. Ella var smart nog att lägga sig framför brasan jag tände, där kunde hon tina bort snön från benen :)











Nu tänkte jag hinna städa lite innan det är dags för Wilma att hoppa upp från den sköna, varma soffan och vi ska ge oss ut i kylan på kurs!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så himla vacker Mika är! Jag älskar de färgerna!

2010-11-25 @ 20:46:54
URL: http://nilss0n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0