Vilken underbar morgon.

Igår var det en katastrofmorgon!! Ella och Alice stack ifrån mig i skogen och jag fick gå och leta efter dom i typ 20 minuter. sen kunde vi inte gå den rundan jag hade tänkt för det fanns inte tid så vi fick gå snabbt hemmåt genom ett jäkla snår där jag gick fel så det knappt gick att komma ut. Usch vad arg jag var. Men jag släppte det så fort jag kunde, och sen var vi kompisar igen :)

Idag var dom så duktiga så. Förstår ni vilken underbar känsla det är när man ropar "Här" Dom kommer som två skott, sen säger jag "Fint!" Och de placerar in sig vid min sida alla tre och går inte ett steg framför mig (Ella och Alice har alltså fortfarande inget koppel). Den känslan mina vänner, den är underbar. Den blir jag glad över :) Sen säger jag "Stanna!" Alla tre stannar. och sen "varsågod" Och Ella och Alice springer iväg och Wilam får gå i kopplets längd och nosa och kissa. Ja. en sån här underbar morgon hade vi tillsammans idag. 

Sen åkte jag till gymmet för att gå på spinning activio. Där man har pulsklocka och ser sin puls på en stor tavla, jag har nog lyckas få fram min maxpuls rätt bra nu, 209 ligger den på. Detta är genetiskt säger dom, visste ni det? Det visste inte jag. Maxpulsen kan man inte träna sig till, eller slöa sig till, att ändra. den är vad den är. Det var hur jäkla gött som helst iallafall och sen duschade jag på gymmet för första gången (på detta nya gymmet alltså) och f-n vad skönt det var. Så fräscha fina bås där man kunde duscha ostört och sen bastade jag i den finaste bastun jag nånsin bastat i. Jag tror jag ska duscha där varje gång i fortsättningen. Sååå skönt! också slipper jag slösa på vårt varmvatten hemma ;)

Nu sitter jag i skolan och äter frukost och väntar på min käre examensarbeteskamrat iallafall :) Och jag är laddad. Vilken start på dagen!! Tack Sara för att du ville ha sovmorgon så jag kunde åka och träna :)


 
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0