Around let´s freak out.

Ella har varit på sin första utställning idag. Och hon har varit så otroligt duktig, är riktigt stolt över att hon kunde bete sig :) Sen att hon blev BIM valp är ju också ett stoort stoort pluss :)
Domaren var av det segaste slaget så det tog lång tid innan det var Ellas tur. Det var ju bara valpar så det var massa olika raser hos samma dommare. Så egentligen så vet man ju inte hur mycket denna dommaren kan om just petiter, men hon verkade ganska så erfaren i kritiken. Där stod mycket bra saker, B har redan hunnit roffa åt sig den så jag orkar inte leta upp den! Men rosetten den får han inte iallafall. Den har nu tagit plats hos Alice fyra andra rosetter..och mer ska där bli, får hitta nått nytt ställe..börjar bli fullt i den lilla hyllan :)



Ella vann en leksak, den har Alice tagit och ligger nu och tuggar på den och njuter av de fina toner som den ger ifrån sig. Jag tycker den har hållt väldigt länge nu, kan den inte gå sönder snart? ;)

haha...just när jag skrivigt ovanstående så hör jag att det låter ett annat, dovt ljud från alice där hon ligger. Jag går in och kollar, och hon har tuggat sönder och fått ut själva pipgrejjen och ligger och har bara den i munnen. Som tur är så sväljer hon ju inte den utan hon spottar ut den när jag säger loss..men tänkt vilket härligt ljud hon måste fått i sitt huvud när hon hade den i munnen :) ja men det var bra grejjer, den höll i..ungefär 10 minuter.

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis till Ella! Inte för jag vet vad BIm står för men det är säkert bra! :)

2010-10-24 @ 19:49:23
Postat av: Benny Olsson

Grattis till BIM

mvh Rex & Ozzy m familj

2010-10-25 @ 15:51:31
Postat av: annalina

Grattis till Ella och till Alice som lyckades norpa leksaken. Det är härliga tjejor du har Emma!

2010-10-25 @ 21:07:19
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0