Bröllop!

Bröllopet igår var fint och kul...men jobbigt också :) Det blir tufft när det är barn till olika föräldrar och nån vill till mamma och nån vill gå och leka och nån ska på toa och nån vill sova och nån vill ha välling, hade ju vart mö mycket lättare om dom bara kunde vara på lekrummet och vara nöjda där ;) det var tur att vi var två barnflickor kan jag säg :)

Men som sagt, det var riktigt kul också. Och vilket fint ställe, Hällnäs Herrgård. Jätte mysigt och fint!

Nu håller jag på att städa. Sätter jag mig för bekvämt så somnar jag. Så jag försöker hålla igång :) Jag ska städa nu, sen ska jag se om jag hinner gå en runda innan jag ska iväg och köpa mat till Alice och Wilma. Sen ska vi till klubben och träna..Vi ska även anmäla oss till klubbmästerskapet. Känner mig lite löjlig men det känna så stort detta. Debut för wilma, Debut för Alice i tvåan och debut för glasgow!! Det är lite pirrigt! Måste kolla så att dom inte kör ettan och tvåan samtidigt, tänk om dom gör det? vem ska jag välja att tävla med då? Det går ju inte att välja, dom är ju lika bra..eller lika dåliga...båda två.

Ska kolla vad jag kan ha missat i skolan igår också..säkert nått jätte viktigt med min otur!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0