Funderar...

Nu har dom tydligen flyttar klubbmästerskapet på klubben från december till oktober. Jag tycker det är fult! Vi har tränat och vi hade planer på att köra ettan med wilma i dec och tvåan med alice och josse ettan med glasgow..men nu är det då alltså bara om tre veckor. Är vi redo? Nä. just nu är vi absolut inte redo. Wilma tar inte i apporten. Även om Hon gjorde stora framsteg på kursen sist. Alice kan inte inkallningen fullt. vi är INTE redo att tävla nu..men kanske om tre veckor. Men grejjen är väl lite att jag känner inte att jag vill gå ut och tävla om jag känner att jag inte har chans att få ett första pris...men vi får se. senaste anmälningsdatum är den 22 oktober. tänkte se hur vi ligger till då.

Nu ska jag se om jag kan beställa ett back och track täcke till wilma. Hon har ju ett täcke men det är inte så bra. Och jag tror nog hon får ha ett nu när vi tränar så mycket faktiskt ute på kvällarna. Hon fryser ganska lätt den lilla loppan.

Bye!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0