Låna!

Självklart får du låna Annicka. Visste inte vart jag skulle skriva det så det blev ett inlägg :) Hundarnas uppfödare får alltid låna bilder här, för jag vet att ni använder dom på ett bra sätt :) så det gäller dig också Ulrica..låna på!

Till nått annat!
Vi hade förläsningar idag istället för praktik. En vad suuuuper bra. En norsk man som verkligen brann för sitt yrke med barn och ansåg sig själv vara bra på att arbeta med barn som har bakom liggande problem, vilket jag inte tvivlar på. Kanon! Den andra var inte lika kul. Så jag satt och skrev ner vad Alice och Wilma behöver träna på istället. Det var bra. då kunde jag se det i sin helhet. Alice behöver egentligen inte träna på så mycket märkte jag. Lite finslip här och där! Wilma däremot har moment som hon inte kan fullt ut ännu..det är inte bra. Så det känns faktiskt just nu som att Alice skulle kunna tävla i tvåan den 31 oktober, wilma är jag lite tveksam till. Men hon är ju så jääävla på hugget så om jag bara skärper mig och lär henne på rätt sätt..så ska hon nog lära sig. Det är så svårt för mig detta...Alice har varit så enkel och det är så stor skillnad på dom två så jag har lite svårt att ställa om från att träna alice till att träna Wilma..men nu går vi ju en skit bra kurs så vi får se :)

nu sitter jag i skolan och väntar på en kompis så ska vi grejja med examensarbetet...kul kul! Efter det så ska jag och josse träna hundarna. ännu mera kul :) 

Just det..vi var i en ny hage igår och gick med hundarna. En stooooor fårhage. alla sprang lösa och wilma var sååå duktig. hon kom när jag ropade, tom när nosen var i marken. Stolt matte!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0