Nästa steg.

Nu har sista VFU:n för denna utbildningen avklarad!! Det känns lite konstigt måste jag säga, i sju terminer har vi vart ute..nu vart det slut! Men nu går vi in på något som jag ser fram emot såå mycket - Examensarbetet. Jag tycker detta ska bli riktigt kul och en stor del i det är min käre kamrat Sara som jag skriver med, jag litar på henne till 100 % och jag vet att vi kommer göra ett bra arbete tillsammans! Hade inte sett fram emot detta om jag skule göra det själv kan jag ju säga.

Och det händer så mycket kul framöver :)  

  • Imorgon ska vi på bröllop/100års fest.
  • Nästa vecka ska jag vara barnflicka på ett annat bröllop.
  • Ella ska på utställning.
  • Jag och Alice ska till stockholm i november och sen i december.
  • Skolan rullar på i full fart.
  • Jag söker jobb, "riktiga" jobb!!!!
  • B åker på semester hela januari, utmaning för mig att klara mig själv. Vi har redan lagt upp en plan för vad jag ska göra om nått händer. Gode gud låt ingenting gå sönder eller låt ingen hund skada sig.
  • I februari ska vi till Säfsen med B´s familj.

Det känns som att allting har stått stilla under praktiken nu liksom. Som att jag inte har kunnat planera så mycket eller nånting...bara gått till praktiken varje veckodag och jobbat varje helg. Men nu kan jag börja planera och se fram emot saker igen :) Jag är till och med lite sugen på att plugga. ska nog ta och kolla igenom vilka uppgifter vi har som ska göra och göra dom :)




Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kul med så mycket som händer!! Spännande. Vill du ha jobb, så är tipset att flytta till Jönköping. :) De ska anställa ca 50 förskollärare här, då vi visst hade sparat lite för mycket i kommunen. Så nu ska här satsas på nya förskolor och lärare. :)

2010-10-15 @ 19:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0