"Rutan"

Ska försöka fixa belysning i trädgården för nu ska jag ut och köra rutan med Alice. Hon bara ska lära sig den!!


 Uppdatering.
Rutan med Alice gick la sådär. Hon är så jäkla osäker och förstår inte riktigt vad jag vill. Men nu har jag bytt taktik. provade att plocka bort locket helt nu, för hon blir så låst på det. Ska nu se om hon förstår att hon får hålla kolla på konerna istället för locket. Jag tror hon började förstå det, men hon är fortfarande osäker så vi får la se :) Men apporten gjorde hon skiiiiit bra. ingen osäkerhet eller nått.

Och vet ni vad wilma gjorde. Hon gjorde apporten perfekt! Jag tror det är klicken som gör det. jag har ju klickat in henne och när jag gav henne apporten idag så klickade jag, då höll hon kvar...då klickade jag igen...och hon höll och jag klickade och sen sa jag loss och då släppte hon! Fattar ni? Wilma hatar apporten och jag har inte vetat hur jag ska lära henne att hon ska hålla i den och inte bara spotta ut den..gud vad glad jag blev :)

Nu ska jag städa lite och förbereda för imon :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0