Skrutt!!

Nu har jag vart inne hos lotta. Så underbar lilla jamie är, helt fantastisk! Vi klippte Tellus också. Det kommer säkert upp kort här om ni har tur så ni kan se hur fin han blev :)

Jag märkte att Alice päls ser inte alls bra ut på ryggen. Och ju mer jag tittar ju värre blir det. Hon har flera kala fläckar, som jag inte sätt innan för det ligger ju lång päls över. Också är det torrt i huden och massa hudflagor som lossnar runt hårstråna. Ska ju in och vaccinera henne på fredag så jag ringde till veternären så ska dom kolla på detta samtidigt. Tycker inte hon har kliat sig så mycket så det verkar konstigt :( Det första jag tänkte var ju såklart "fasiken, hur blir det med stockholm!!!" Vi får la hoppas på att detta kan lösas med nått bra återfuktande shampoo också blir allt bra och massa päls växer tillbaka!!

Nu ska jag städa. Ikväll ska vi till klubben på tisdagsträning. Det är bra, då får vi träna platsen med massa andra hundar :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0