träningstävling..

eller tävlingsträning? jag lär mig aldrig vilket det är!
Men det gick la sådär. Wilma var kanon kanon på hoppet och inkallningen, apporten gjorde jag inte det andra behöver vi öva mer kontakt på.
Alice fattade noll när jag sa rutan, hon sprang fram och sen vände hon sig när jag sa apport..då frågade han som kommenderade om hon hade blivit rejält tillsagd när hon har gjort fel? nä :( det har hon inte, inte min lilla flicka inte. Hon är bara så osäker på vad hon ska göra. och jag vet inte hur jag ska göra henne säkrare :(

Men sen gav han mig bra tips, på rutan och hoppet och apporten. skit bra :) Så nu ska vi träna och jag ser fram emot klubbmästerskapet, inte för att jag tror att det kommer gå bra, utan för att då kan vi få ännu mera hjälp och tips :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0