04.55

ja då ringde min klocka i morse. "Du är galen!" Sa Ella och Wilma. Alice var däremot lika glad på att gå ut som vanligt. Men jag fick med mig dom andra två på en 10 minuters runda i skogen. Sen skulle dom äta. "Nä, där går gränsen" Sa Ella och gick och la sig och vägrade gå upp. Jag lyfte henne till matskålen men hon gick tillbaka som en jojo. Sen skulle jag ju lämna dom ute, då vilel hon inte heller. Så jag fick bära ut henne till hundkojan där hon fortsatte sova. Jag trodde det här med att vara morgontrött var en sida wilma hade bara sådär, men det kanske är petitgrejj? tur är det iallafall att det inte kommer bli så tidigt alltför ofta :)

Men skönt att jag slutade tidigt. 13.30 var jag hemma, då åt Ella sin frukost istället :) Men nu ska jag vidare till jobbet. Bye bye!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0