Gud så skönt..

..nu har vi kommit hem från Getterön. Så underbart det var. Det gjorde susen det, tror mitt halsont har försvunnit när jag fick komma ut till havet och rensa skallen lite. Fantastico! Hundarna älskar det också, och Ella tyckte det var mycket spännande.

Fototime!


Släppte lös Wilma en stund ute på udden också.
Hon tyckte nog det var skönt att komma loss lite från kopplet.
"vänta på mig kompis" Säger Ella.


De tre små grisarna.


Tada!!! Stolt matte! Se så fint de sitter. tripp trapp trull! Och så här blev det bara utan att jag la ner värst mycket tid på det, jag sa till dom att sitta också satte de sig såhär. Fint kort till nästa års almanacka, ja! :) Inte bästa skärpan och allt såklart, men jag har ju bara min mobil att fota med, men det duger åt mig det :)


Sen skulle vi bada lite tänkte jag, eller jag ville se hur Ella reagerade på vattnet mest.
"Fy bubblan så äckligt" sa hon. "Vilket fruktansvärt stor pöl och det smakar inte alls gott!"


Alice och Wilma tyckte Ella var en mespotta.
"Det är ju inget konstigt alls, och man ska inte dricka det juh, detta är inget vanligt vatten..vilket pucko!"


"Ok. Jag testar...."


"Men hörrni, jag vet en annan väldigt rolig lek annars...SPRINGA!!!"


Sen så strosade vi omkring och Ella hade mycket att utforska. De andra tyckte också det var mycket spännande med alla lukter, det var ju länge sedan de var där ute.








Sen träffade vi två bordie collies som var lite blyga. Ella blev helt till sig och ville så gärna busa med dom. Hon sprang runt runt runt och gjorde sig till på alla möjliga sätt, men de ville inte alls. Nu är Ella över trött, så dom ska få mat och sen hoppas jag hon inser att hon behöver sova lite!










Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: jag vet inte, har inget bra svar på de ;)

2010-09-04 @ 11:55:31
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0