MÅL!

jag har mål. ibland sätter jag upp små mål! Nu har jag satt upp ett mål igen. Eller ja, det kanske man inte kan kalla det för? Jag ska iallafall ha praktik nu i sex veckor. Då ska jag spara in på lite pengar tänkte jag. Så jag ska cykla dit. vet inte vad det kan ta riktigt, 30-40 minuter kanske. super bra att spara pengar, för det skulle kosta svin mycket att köra fram och tillbaka dit i sex veckor, även om det inte är så långt. PLUSS att jag får lite motion! Det ända negativa med det är att hundarna får vara utan oss några minuter längre varje dag än vad de hade behövt annars. Men jag tror de ska klara sig...de får ju promenad före och efter jag åker.

Vet ni vad föresten. Ella började driva idag, men hon kom när husse ropare. Duktig tjej!
Nu ska jag duscha och packa väskan. Imon ska jag börja praktik, eller vara välgörenhetsarbetare som jag mer känner mig, jobba utan lön! 

 

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0