Mycket att göra..

Har varit så dålig på att uppdatera här på senaste ser jag. Har inte ens haft på datorn på huur länge som helst, går in på facebook på mobilen varje dag men därifrån orkar jag inte blogga :)
Vi har ju VFU nu, eller praktik...eller prao...för er som inte vet vad VFU är på högskolespråk ;) Därför vill jag inte sitta här den lilla tiden jag faktiskt är hemma. Jag jobbar ju fortfarande på kvällar och helger. Så just nu är det mycket så ALL min hemmatid ger jag till hundarna!! Så ja, här hemma ser ut som fan och det behöver städas men det får nog allt vänta med det..dogsen går före!! Jag försöker ju träna också och kom igång så jäkla bra förra veckan, men denna veckan har det la vart sådär bra. var iväg i tisdag vid 20 tiden men sen har inte det inte vart med, i måndags jobbade jag sent, i onsdags var det avslutning på valkursen, i går jobbade jag och nu ska jag snart iväg och jobba igen. Men imon ska jag nog ta och träna..nu när jag tänker på det så kanske jag skulle ta och gå på spinning. så jäkla längesen, men det är ju så jäkla kul :) Ska ju inte jobba innan söndag igen efter ikväll så man får ju passa på :) Så varför sitter jag här nu då? Jo för idag klirrade det till på kontot! Med råge. Jobbade så mycket när björn hade semester och jag var så jävla trött på det då..men idag är en bra dag för mig :) Kan spara massa till resekontot, kan spara massa till Alice veterinärkonto och till mitt sparkonto och ända ha massa pengar kvar. Det händer inte allt för ofta ska jag tala om :) Det känns bra. Alice konto har vart så lite på det senaste så det känns tryggt att kunna lägga in en rejäl summa där så jag inte behöver låna av folk om det skulle hända henne nått, men det får vi väl inte tro att det gör :)
 
Nu ska ni få se på fina kort från två roliga tillfällen. Jag och alice har varit på sennenträff i harplinge. super mysigt och kul att träffa alla. Alice blev störtkär i en varghund som stack ut lite i mängden, en tik dessutom. Alice riktigt uppvaktade henne som hanar gör, sen skulle alice para sig med varghunden men hon nådde ju inte riktigt upp.
 
 

Gissa vilka två flickor det är som sitter närmast korvpåsen och tittar med de finaste små mörka ögon som bara de har? Jo det är Alice och hennes syster Azra :) Azra som föresten har varit på ultraljud och visat sig vara dräktig. Stort grattis till Skeelyckanskennel. Gissa om vi är avis här borta ;)

Sen så har vi haft Ellas uppfödare på besök. Det var mycket trevligt :) Det var så roligt att träffa henne och att hon träffade Ella och det var såklart också roligt att hon hade med sig hela sin flock så vi fick träffa Ellas mamma och mormor och alla :) Ellas uppfödare är en riktigt duktig fotograf och hon mejlade några snygga bilder. Här är  mina favoriter :)






Nu ska jag dra mig inåt stan. Ska svänga förbi djurmagazinet innan jobbet och se om dom har nått föremål till wilma. Vi skulle ha med det nästa gång till kursen, för att träna att ta i föremål inför apporten. Men jaghar inte hittat nått bra greppföremål här hemma så jag ska se om de har, sen ska jag också höra med dom varför min trimmer som jag köpte där för typ 2500 spänn för ett par månader sedan är sönder. Den klipper inte alls. Jävla skit. Blir så irriterad, jag har smörjt och gjort rent ofta men så blir det så ändå. Men dom brukar vara schyssta och jag är där så ofta så jag tror de vet att jag inte hittar på eller ljuger för dom. Så de för att fixa!! :)

Ha det gott alla :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0