Punktering!

Jag hade ju bestämt att jag skulle cykla till praktiken ju! Men i onsdags förra veckan på vägen hem så fick jag punka! Så jävla typiskt! Har inte pratat med pappa ännu om han kan laga det annars får jag åka in med den till nån cykelverskstad. jag som verkligen tänkte cykla och spara massa pengar, ungefär 600 kr räknade jag ut, och även få motionera ju! men men..Pratade med min käre stockholms kamrat igår. Underbart att få prata med henne igen. Jag har vart så dålig på att vara inne på gymmet det sista, har inte vart där på jätte länge. Men efter att jag pratade med henne så blev jag taggad igen. Så nu ska jag komma in i min gymvana igen, att åka dit vare sig jag har riktigt med tid eller inte..dom har ju faktiskt öppet till 22 så det hinner jag! Så idag börjar jag igen, träna två dagar - vila en dag! Stenhårt!!!

Nu ska jag iväg till VFU:n igen. Det är roligt där. Kan man ha ett bättre jobb att komma till än när man möts av glada barn som ropar "Heeeej Emmaaaa!!!!" Nä, jag tror inte man kan det :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0