Underbara djurmagazinet!

Jag skrev ju innan att jag var så irriterad för att min trimmer inte funkade..och att dom minsann får fixa det för den kostade ju, i mina ögon, svinmycket! Så jag stegade in där, rak i ryggen och tänkte nu jävlar... eller nja, inte riktigt...lite snäll var jag ;) Jag sa iallafall att "tjena, jag köpte ju denna för ett par månader sedan och nu klipper den inte längre" "konstigt" Säger mannen (han som hjälpte mig när jag köpte den och han som alltid jobbade när jag "bara hade vägarna förbi för att se om tussans klösbräda hade kommit"..för er som minns) Han frågade hur många hundar jag hade klippt, vilket vi kom fram till inte var så många utan den ska ju klara mer än så..han frågade om hundarna hade vart väldigt smutsiga? ahaaaa!!! ojdå, får dom inte det? När han frågar det så trillar det ner så många poletter i mitt huvud att jag måste stå tyst och stilla en stund för att fundera över detta... Sa inte Alice uppfödare att man ska INTE, INTE... klippa alice tassar när de är blöta och sandiga? jo det sa hon! Har jag klippt blöta och sandiga tassar med trimmer? ja det har jag! Jag sa till mannen att det har nog varit lite blöta och sandiga tassar faktiskt! Men han är ju så underbart snäll denna mannen, och den andra mannen på djurmagazinet också, så dom lånar ut ett skär till mig, ett skäri ett oöppnad paket som är värt 650 spänn. Det sa han att jag kan låna för att kolla hemma om det är skäret eller maskinen det är fel på. jag tvekar ju inte på att jag har slitit ut detta skäret totalt för jag vet ju speciellt en hund vars tassar jag kämpade mig igenom med grusiga och blöta tovor. Så nu har jag lärt mig nått nytt kan man ju säga. Men lilla syster kommer snart hit med sin hund så ska jag testa på han, haha, Malte är min försökshund i allt :)

Men iallafall. underbara människor som jobbar på djurmagazinet. så hjälpsamma. Jag frågade om han ville ha nått så att han vet att jag säkert kommer tillbaka. men han sa "nä, du är ju här så ofta så jag litar på dig" :) snällt va? :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Djurmagazinet verkar rätt shyssta alltså! Och ja, Harald Nyborg. Tror t.o.m att det var någon Jonas som tog den och mitt nummer. Bajsar är dom.

2010-09-26 @ 21:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0