Vilat upp mig..

Kom hem från skolan vid 15. Då kollade jag film och vilade mig lite..har så ont i min hals :( Så det blev inget gym idag. Men nu ska jag koncentrera mig på att bli frisk, eller jag är ju inte sjuk ännu, men ska koncenterar mig på att inte bli sjuk då :) iallafall inte ha dåligt samvete för att det inte blir gym i några dagar..sen så ska jag köra hårt, så fort kliet och det onda i halsen har gått över.
Hundarna är heltokiga nu så jag tänkte att jag drar iväg dom till getterön. Spännande för Ella, kanske vågar hon doppa tassarna i havet? Sen ska jag köpa blommor på vägen hem, var ett par, tre, sju st som visst hade vissnat här, och sen hem och städa lite så blir lilla Hussen glad när han kommer hem från en lång dag på jobbet. Han jobbar mycket nu..han är duktig han, oersättlig på jobbet så att säga..! "var inte så nära mig" Säger han när jag gnäller på att jag har ont i halsen, han kan inte bli sjuk juh!

Alice blöder som jag vet inte vad. När jag hälsade på henne innan när jag kom hem så fick jag blod på hela handen när jag klappade henne baktill, hon hade nog legat på nått konstigt sätt så blodet hade runnit ut i hela pälsen. Men förutom när hon sover så är hon suverän på att tvätta sig, så här är inte så mycket blod på golvet, och hon fungerar lite som mopp också, går runt och slickar upp dropparna som ändå slinker ut..kanon ;)

Nä nu håller wilma på att bli tokig på Ella så jag får ta och åka iväg med en gång :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0