Grattis till mig!

Igår fyllde jag år. 25 år. Känner mig gammal nu, gammal och barnalös! Tragiskt.
Men, jag fick en helt uuunderbar klocka igår. Jag fick välja själv så klart att den är snygg :) Käre sambon köpte den till mig. Jag älskar den. Men det känns väldigt konstigt, det känns liksom inte som att det är min hand/arm när jag ser en klocka på den. Det känns som att jag har fått på mej fel han :) Har ju aldrig haft klocka, har ju väldigt sällan smycken alls. Men får nog började med det, det är snyggt :)

Också fick jag paket i brevlådan, choooklad. Jag ääälskar choklad. Jag skulle kunna dö för en chokladbit, speciellt mörk choklad med havssalt i. Tack lottis pottis med familj!

Och kläder fick jag, och presentkort. Och imon ska vi ut och äta och bowla. Det är bra när man tar firandet lite pö om pö, då varar det längre :)

Imon ska jag göra en annan väldigt rolig grej också. jag ska hjälpa till på en spårtävling. I tisdags snitlade vi upp en bana på 1000 meter, där ska jag imon kl 8.50 lägga ut alla apporterna, sen ska jag vänta en timme på att hunden och föraren kommer. Släppa iväg dom, och sen gå och sätta mig på en stubbe och vänta på att dom kommer fram till den sista apporten och då ska jag skriva ner tiden (toppen, kan använda min nya klocka då) Det ska bli jätte kul. Jag hoppas det går bra för dom som ska gå, annars blir jag nog lite ledsen för deras skull. vet ju hur gärna man vill att det ska gå bra såklart :) 

Sen ska jag in till stan och se om jag kan hitta nått snyggt till kvällen. Kommer bli en toppen dag.

nu är snart min rast slut. bye bye :)

 

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0