Idag har vi varit duktiga!

jajamensan! Idag har jag och hundarna varit duktiga minsann! Vi gick en runda på 40 minuter innan frukost! Sen åkte vi till stan och busade och umgicks med Annalina och hennes familj. Sen åkte vi till Josse och glasgow och plockade upp dom och åkte vidare till en sjö. Har aldrig varit där förut och guuud så vackert där var. Dit får vi åka fler gånger. vi tänkte att vi provar och går en runda och ser vart man kommer, och det slutade med att vi gick runt hela sjön. Det var lite krångligt att hitta på vissa ställen men vi hittade runt till slut, över två timmar tog det. Så nu har vi vart duktiga och kan ligga och vila med gott samvete :) Glasgos måste ju vara tröttast av alla, fattar inte hur han orkar springa så..tok!

nu ska jag betala räkningar, kuuul. Bilräkning..ännu roligare! Sen ska jag duscha och sen ska jag lägga mig tidigt. Imon är det jobb igen. Ser fram emot det samtidigt som jag inte gör det, just nu är det barnen som gör att jag vill gå till jobbet..och tur är väl det :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0