Vilken sommar.

ja det är ju helt underbart. Inte så kul för pollenallergiger hörde jag :( hoppas att ni inte är så många som är det!!
ja, jag tycker det är helt underbart iallafall. Igår var jag mest inne hela dagen och städade, storstädat och fint blev här. Sen drog jag upp några rosor och några buskar, så nu ska jag så gräs där så det blir snyggt :) Det är riktigt skönt att vara ledig i fyyyra dagar, helt ledig och B är ledig också. Det är nog det bästa. Jag har ju alltid jobbat röda dagar och så, men nu är vi lediga ihopa :) Det är kul!

Jag funderar på en sak, rangordningen på hundarna. Jag och björn är ju högst men sen måste väl hundarna ha sin ordning på vem som bestämmer när vi inte är här väl?? Då funderar jag på om det kan vara Alice, Ella och sist wilma. Alice går alltid först in och ut genom grindarna, sen går Ella och sist går Wilma. Om inte jag säger till dom att gå på ett annat vis, så är det så dom gör om jag bara säger varsågod. Ella kan vara på Wilma ganska mycket, men aldrig att hon skulle göra så på Alice. Nån som vet, kan det vara så??

Igår fick Ella en stöt av fårstängslet som grannen har satt upp, där var nog inte så mycket ström för hon bara grymtade till lite, men sen vågade hon inte gå i närheten av tråden. Och det gjorde inte inte nu idag heller, hon gick i kopplets längd så långt det bara gick åt andra hållet, och slängde skumma blickar på den livsfarliga tråden! :)

Nä, nu ska jag inte till stan och köpa blommor och gräsfrön. Hej svejs!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0