Freakshow!

Ella ligger på 100% hela dagen, sen deckar hon när vi går och lägger oss och då blir hon förbannad om nån (läs: Lowa) kommer och stör henne. Hur kan en enda liten hund ha så jävla mycket energi? Hon leker med Lowa, när jag tycker Lowa ska vila så stänger jag ute Ella. Då jagar Ella fåglar i trädgården eller skäller på dofter från skogen, efter 1-2 timmar så vaknar Lowa. Då busar dom igen! Sen stänger jag in Lowa och går en promenad med Wilma och Lowa, sen kommer vi hem och då är det bus med Lowa igen! Kära lilla hjärtat vad du kommer ha kul när du får släppas lös i skogen!!



Around Lets Freak Out - yes she does!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker jag känner igen beteendet, kan dom vara syskon Ozzy och Ella.

2011-08-26 @ 13:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0