LowaTowa!

Nu ska jag snart iväg med Lowa till uppfödaren. Hon ska få träffa får för första gången. Hon har sett grannens får och vädrat dom ett par gånger. Hon följer mig hur bra som helst när vi är ute på våra små promenader, förutom när hon känner att det är får i närheten :) Det är lite roligt. Då ska hon stanna och titta och vädra och jag får ropa en extra gång innan hon kommer till mig. Så nu idag ska hon äntligen få träffa får på nära håll! Och jag hoppas att jag ska få lära mig lite om att vissa i vallningspipan :)

Ella har blivit rikskändis!! I petitbladet idag så var hon med på bild när hon leker med sin kompis/pojkvän Magnum. (Med risk för att göra bort mig, är det inte Ella så är det någon som är oooootroligt lik henne, och är det inte Magnum så ber jag om ursäkt :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Annicka

Men självklart är det Ella o Magnum...... Finns väl inte 2 såna tokar till :) One of Kind - heter det väl. Hmmm, vilket bra namn till en i kommande kull förresten!!!! Kram Kram

2011-10-14 @ 17:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0