löp...

Nähe. ingen tävling för oss imorgon :( det är skit tråkigt för Alice är så duktig nu. Hon har lärt sig att stanna på inkallningen när jag enbart gör handtecken, hon kan rutan från alla olika håll och kanter, hon gör apporten snabbt. det är skit tråkigt. men men, jag får se det positivt och det är ju att hennes löp ser bra ut, det andra var antagligen ett förlöp för blodet är så rent och fint och allt ser bra ut. Och vi får tid att finslipa alla små detaljer som att läggandet ska gå liiite snabbare och det fria följet ska bli lite mer ordning på och inte så busigt och glatt och hoppet har vi inte ens kunnat träna sen sist. Så vi får jobba på det.

Men jag önskar alla lycka till till josefin och glasgow som jag hoppas och tror kommer ta sitt första pris imon :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0