Säfsen 2011

Vi har haft det helt fantastiskt underbart i Säfsen. Jag har fått upp ögonen för vintersemester helt klart!!
Bilderna får berätta för er hur bra vi hade det!



Vår fina stuga :)


Vi åkte längdskidor.


Fikapaus i längdskidskogen! Kall som fan blev man efter 2 sek när man var stilla.


Vi hade rumplappsrace!!
KLARA, FÄRDIGA..


GÅ!



Wiiii...

Vi åkte scoter upp till ett högt berg. jag trodde jag skulle dö hela tiden..men hihi, jag lever än :D skit svårt var det och jätte läskigt, men vad glad jag är att ha fått göra det, och jag gör det gärna igen så jag lär mig :)

Sen åkte vi skidor utför också, fan vad riktigt jävla kul det är :) jag vill göra det mera så att jag verkligen lär mig, också vill jag åka låååånga backar så att man inte behöver åka lift så mycket. Men kuuuuul! :)

Så på detta vis har jag firat min första betalda semester, fantastiskt! Livet är för underbart!

Nu ska jag betala räkningar ;)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0