Kors i taket..

...vad dålig jag vart på att skriva här det senaste! Jag jobbar ju för fullt nu, har inte tid med sånt hära trams ;)
Jag har nu jobbat i en och en halv vecka. Känns toppen, verkligen!

Annars vet jag inte vad som har hänt sen jag tog examen. Hundarna röjer på som vanligt, Wilma var dock lite dålig söndag, måndag, tisdag här. Men nu äter hon igen och dricker och börjar piggna till, men både Ellas och Wilmas nosar rinner och dom nyser och fnyser :( Hoppas det går över snart.

Alice är pigg som en mört iallafall. På lördag ska vi tävla :D hon är så jätte jätte duktig och hon tycker att det är så jätte jätte kul nu. Jag tror verkligen att vi kan få ett första pris på lördag om hon inte gör nått oväntat, hon kommer kanske inte få en tia på rutan och inkallaning med ställande, men iallafall kanske 7-8. och har vi då bra på allt annat (fjärren tror jag vi får en tia på), så kan det gå vägen :) det vart så jävla jävla kul!! Men jag är nojjig att hon ska resa sig upp på platsen. Hon har börjar bli väldigt orolig när jag gömmer mig nu och när vi gjorde plats hemma när det var lite mörkt (vilket jag insåg sen vad dumt gjort) så ställde hon sig upp. Men jag hoppas inte hon gör det mera, för då är vi ju körda. Men hur som helst, skit kul ska det verkligen bli :D

Nu ska jag ner och mysa i soffan. bye bye!

ps. imon får jag min första lön från min fasta heltidsjobb, även om det är en halv lön just denna månaden så kan ni kanske fatta hur stolt och glad jag är ;)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0