Laddar

Yes nu laddar jag för gymmer imorgon. Ska sätta klockan och gå upp tidigt och iväg och träna. Har gjort en playlist på spotify med träningsmusik, har fått spotify gratis ett år från telia :D toppen! Har haft ont i kroppen från och till i 2-3 veckor nu pga av träning och snöskottning, har känts jätte konstigt med ont i ryggen som har strålat ner i benen på ett väldigt ovant sätt, men nu är det i stort sätt borta så nu ska här tränas igen :) Det ska bli skönt. Och det bästa är duschen och bastun efteråt. Jag älskar det. Har inte alls tyckt om att trängas med andra nakna kvinnor förut, men nu skiter jag fullständigt i det! Och där är ju så underbart fräscht i duschen och bastun på friskvågen så det är jätte skönt att koppla av där efter ett hårt tråningspass. 

Sen blir det väl plugg. 11 dagar kvar nu och den här sista jävla uppgiften vi har gör mig gråhårig! Blir galen för jag förstår inte och godkänt kriterierna är otroligt tolkningsbara och då tänker jag att jag gör som jag tror, men så vill jag inte ha underkänt för då går jag nog fan under jorden!

Tack jenny för tipset. Så enkelt! En tennisboll för absolut plats, det ska jag testa nästa gång hundarna behöver vara ute. Jag kan dock tänka mig att Ella kommer försöka med att ta upp den tills hon lyckas..men det är värt ett försök :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0