Lärarexamen

Åh jag blir så trött. Hade skrivit värsta långa inlägget om hur bra allting är efter examen och allt. Men så försvann det, ibland hatar jag blogg.se.
Så nu får ni en snabb kort version.
Det ska bli kul att börja jobba imon, lite konstigt dock :) Men ser verkligen fram emot att lämna studentlivet bakom mig och gå in i svenssonlivet, ska bli hur kul som helst. Har längtar efter detta i 4 år så äntligen!

I fredags firade jag ju examen med klassen, och igår med familjen. Det har varit trevligt båda dagarna. topp :) och jag har mått bra dagen efter också, topp topp ;) Jag har inte mått så här iallafall...


Här har ni gänget jag firade och skålade med innan scermonin i skolan, goa tjejer!


Här är en låt som en underbar lärare dansade till igår, marianne Boughardt. Jag har gillat henne från första stund. Hon var en första som föreläste för oss och jag älskade det, tänkte att "det är ju inte så svårt att gå på högskola om alla förläsninga är så här bra och roliga" Så var det ju dock inte, Alla var INTE så bra och roliga ;)
Jag är så otroligt glad över att jag har pluggar till lärare och jag är så stolt över mig själv, jag är glad över att jag har levt som student i 3.5 år för det är verkligen fantastiskt, samtidigt som det är hårt ibland. Men det minns jag ju inte nu ;) Men nu ska jag bli vuxen och leva svensson, wohoo. Jag är helt allvarligt, jag har längtat efter att ha ett svensson liv såå länge. Massa barn och jobb och hus och hund, det är min dröm. Konstigt? ja kanske, men tur att alla är olika :) Sen får vi väl se vad jag kommar jobba med i livet, det kan ju ändras hit och dit, jag började med att jobba som lärare på en förskola. Det är bra början må jag säg :)





Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0