ooh, min kropp!

Jag skulle inte träna idag för jag är så trött i kroppen från gymmet igår. Men så kom det ju snö inatt! Så det var bara till att ge sig ut och skotta. Och det gick bra, det var inte så super mycket, ett par tre cm, och det var inte jätte tung snö. Sen var det promenad med hundarna. Och då fick jag se att rådjuren ätit upp all mat de fått, tänkt inte jag skulle lagt ut fören imorgon egentligen men kunde inte låta dom vänta tills dess så jag fick bära ut massa hinkar med potatis, morötter och äpplen. Viltfoder fick dom inte denna gången, det verkar dom äta som godis så dom får äta lite annat imellan, annars räcker inte viltfodret tills husse kommer hem heller, och jag har inte råd att köpa mera :( Sen efter ett par timmar så åkte jag till josse och gick en sväng. Så nu är vi bra möra i kroppen alla här, eller iallafall jag. Känns i armar och axlar efter att ha gått med två tokiga jakthundar i koppel och sen bärt tunga hinkar. Men det är skönt :)
Hur som helst. Kollade just inte TV.NU och ser att kvällen är räddad.

TV 3

  • 16:50 Lyxfällan
  • 18:00 2 1/2 män
  • 18:25 2 1/2 män
  • Kanal 5

  • 18:25 Vänner
  • 18:55 Biggest loser
  • 19:25 Vänner
  • 20:00 Föräldrafritt
  • TV 4

    21:00 Fuskbyggarna

    Oja, detta är det bästa med att vara själv!!

    Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

    Kommentarer
    Postat av: Lotta

    Haha! Ja, passa på o unna dig nu med alla program du vill se :)

    2011-01-12 @ 18:24:41

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0