Vår nu?

Ledig helg denna helgen. Skulle egentligen jobbat idag men vi bytade dag eftersom det finns risk för att jag fortfarande smittas med magsjuka, fram till nu ungefär. Men jag mår ju bra så jag har vart ute och gått och tvättat bilen och det är ju så underbart väder :) Nu tänkte jag åka in till intersport och se om jag hittar några sköna jobbarbyxor, är så trött på att ha jeans som åker ner över rumpan när man plockar leksaker eller leker lekar, eller kjolar som åker upp så fort man suttit på golvet, ja - det kan vara min kroppsform det är fel på men må så vara, jag får anpassa mig efter den då :) ska hitta ett par riktigt sköna byxor som jag bara ska ha på jobbet tänkte jag, slipper jag slita ut massa kläder med mat och snor också!

PS: Våra tulpaner har kommit upp ur den frusna jorden :) vårtecken!

 

 

 

 

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0