Bästa Lowa!

Idag åkte vi in till klubben. Var länge sen vi var där och tränade. Lowa tyckte det var kul :) hon var super duktig, trots att glasgow och josse och vår instruktör tränade vid sidan om. Hon kunde inte hejda sig och stack dit en gång men jag tycker hon var duktig ändå! Körde i stort sätt bara fritt följ med henne men i väldigt varierade former, och hon behöll fokus super bra och blev mer och mer på hugget ju mer vi tränade :) tills efter en timme (inkl pauser) när hon plötsligt kom på hur trött hon var :) vilket såååklaaart inte är konstigt :)

Hon är bra min Lowis! Vi har kul när vi tränar. Älskade att träna med Alice men hon tyckte inte det var lika kul som jag. Jag måste kämpa med att hålla fokus med Lowa också men det är på ett annat sätt! Kärlek till de båda :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0