Helt såld!

Jag är ganska lättköpt, säger man så? Alltså jag menar att jag går på ganska mycket ganska fort, reklam och försäljare och sånt! Här om dagen ringde nån och ville förvalta mina pensionspengar! Tanten ska ringa tillbaka om två veckor för jag ville fundera för det lät så bra! Och just nu, är jag helt såld till Katrin zytomierska! Jag har läst hennes bok nu "dags att bli smal. LCHF på mitt sätt" och jag tror på vartenda ord hon skriver! redan innan jag köpte boken eller visste att den fanns eller vad den innehöll, så hade jag slutat äta godis i januari. En kollega sa att hon skulle göra det och jag tänkte "ja men va fan! Det kan ju vara en kul utmaning". Sen läste jag Katrins blogg i veckan och då skrev hon om sin bok så jag köpte den, dels för att hon sålde in den så jävla bra ;)

mitt sötsug är nu efter en vecka nästan helt borta, och jag hade ett jävla sötsug hela dagarna innan ska ni veta! Så nu när jag läst Katrins bok, där hon skriver att man inte ska äta socker, så tänker jag att jag skulle klara att följa hennes (lchf) diet, jag har ju ändå inget sötsug nu! Lchf var inte alls vad jag trodde! Recepten i den bok verkar super goda, ja..jag är såld!

Jag har satt upp mål! Vi ska antagligen åka på semester till varmare breddgrader nångång i vår! Tills dess ska jag ha gått några kilo! Om jag lyckas med det så ska jag belöna mig med att köpa en ny dyr fin bikini att ha med på semestern! Jag ska nog faktiskt leta upp the perfect bikini redan nu! Också får jag köpa den sen om jag har gjort ett bra jobb!

Så var det med det! Denna gången ska jag fan ta mig lyckas. Och jag tror att jag kommer göra det. För denna gången har jag faktiskt klarat mig från onyttigheter en hel helg, som dessutom har varit en långhelg! Pluss att jag vill detta så jävla jävla gärna! Jag vill vara nöjd med hur jag ser ut! Fan vad jag vill det!

Godnatt på er! Imorgon ska det bli fint väder, det är skönt för det gör joggningen lite lättare :)


Bilden är från Katrins bok, jag tittar på den ibland för att påminna mig om vad jag vill! Också tycker jag bikinin är skit snygg :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0