Hundar och mat!

För er som undrar hur det går med min diet så kan jag upplysa er om att det går fiiin fiiint! Tre väl utvalda mål mat om dagen och en kopp te på kvällen är vad jag käkar, och efter 4 dagar märks det redan att kroppen mår bättre. Men det är inte lätt! Skit snack att man inte blir hungrig mellan målen om man äter mycket fett...jag blir svin hungrig iallafall! Frukost mellan 06-07, sen är jag hungrig vid 10,30 på jobbet, lunch 11.30, sen är jag hungrig vid 16.30... Men jag kämpar och hittills går det bra! Det är jävligt kul när det går bra!


Igår var vi och tränade hund i ett ridhus! Det var tufft för lowisen! Hon gick fint med mig i början, men sen slog det slint och hon stack fram till andra hundar, sprang omkring och vägrade komma till mig...när jag tränade med Wilma så bråkade hon med Ella...ojojoj! Min lilla plutt behöver komma ut mycket mycket mera till olika platser med mycket olika folk! Så det ska vi göra nu, jag lägger lydnaden på hyllan, eller kan ju träna det hemma, men vi ska åka iväg mycket hon och jag i och lära oss ett och annat :)

Natti Natti!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0