Spa!

Oh! Idag har jag varit på spa! Får massage och badat och bastat! Så skönt! Jag och syster var ensamma på spa avdelningen nästan hela tiden :) vi fick när det kom ett gäng gubbar och killar, de var ett gäng på kanske 7 pers som bar allt från 18-60 år. Säkert nån firmagrejj! Men fy fan för äckliga gubbar! En gubbe satt i bubbelpoolen och drack öl, vilket man för det första inte får. Sen försökte han få igång lite småprat med oss. Då mummlade vi lite sen gick vi, och jag undrar om äckliga gubbar inte fattar att man ser att de kollar! Han glodde ju som fan när vi steg ur badet! Tänk om han hade fru, barn..barnbarn.. Usch blir äcklad av sånna.

Men, spaet och massagen var helt underbar förutom den lilla detaljen :)

Angående min mat, för er som undrar :), så går det fortfarande bra. Men jag börjar bli lite less på att det inte är så varierat! Så jag tänkte att nu kör jag på stenhårt ett par tre veckor till sen ska jag börja äta annan mat, inte potatis och pasta och sånt, men grejjen är att jag orkar inte laga matlådor varje dag, och jag orkar inte vara ett problem när jag blir bortbjuden! Men jag kommer köra på tills jag nått mitt mål, oja! Kommer inte ge upp..aldrig aldrig! Men jag kommer heller inte äta så här för alltid :) och nej, jag kommer inte lägga på mig igen sen, menar inte att jag ska börja frossa i sötsaker sen!


Imon börjar jag 9,30! Skönt! Så det blir långrunda med flickorna små på morgonen!

Så här stog Lowa i typ 10 min innan när vi var ute! Hon lyssnade och tittade! Gissar på att det kröp en mus under snön för helt plötsligt gjorde hon ett dyk ner i snön :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0