Tjugohundratolv!

Jag har ju lagt ner detta med bloggen lite! Vet inte vad jag ska skriva och vet inte om nån läser??

Det mesta i mitt liv handlar ju om mina hundar! Jag tränar inte på gym längre nu när jag jobbar heltid för jag tycker inte det hinns med, min lediga tid vill jag umgås med hundarna!

Fullkomligt älskar mitt jobb! Både själva yrket i sig med framför allt arbetsplatsen och kollegorna! Imorgon börjar en ny termin, några nya barn och några nya kollegor! Kommer bli hur bra som helst! Jag hoppas att jag kommer ha vett nog att byta arbetsplats när jag inte känner så här längre, man ska nog flytta på sig ibland tror jag! Men nu..just love it!

Har börjat träna lite mera, utan gym då :) går på pilates en dag i veckan och springer så fort jag får tid och det är väder för det! Har tillsammans med en kollega gått ihop i en pakt om att inte äta godis i januari! Några kilon vill jag ju sen länge ha bort men jag tror inte det kommer hjälpa med att inte äta godis i januari! Dock tror jag att none-godis-månad hjälper mig att bli kvitt sötsug, det är ju så jävla jobbigt att vara beroende av det ju!!

Jag tränar ju lite med Lowa ju! Vill jag tävla med henne nuu! Älskar att tävla lydnad! Men jag får bromsa mig själv inte köra henne för hårt! Är inte alls i närheten av att träna henne för mycket men jag måste tänka mig för så jag inte börjar göra det heller :) hon är ju 7 månader nu min fina skrutt! Jag tycker vi börjar få en fin relation faktiskt! Det har, med handen på hjärtat, krävts lite av mig för att ta henne till mig ändå in på hjärtat! Hon börjar minst sagt närma sig nu ;)

2011 var ett år med stor glädje (examen, skaffat jobb och kollegor som är vänner för livet, blivit moster, skaffat Lowa, fyllt 25 år) och stor sorg (Alice blev sjuk och fick lämna mig). Jag hoppas på att 2012 kommer bli The year! Det är mycket jag vill iår! Men är det nått jag lärde mig 2011 så är det att saker och ting ALDRIG går att planera, så jag får helt enkelt kämpa för det jag vill och sen se om det lyckas :) högsta prio är Lowisen offcourse! Jag vill tävla, både vallning och lydnad :)

Gott nytt år! Hoppas ni också har ljusa planer för 2012!!!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0