Kaffe

Ibland tycker jag att det är synd att jag inte dricker kaffe. Ibland tycker jag att det är bra, så jag slipper det hära "åååh, ja har så ont i huvudet! Jag behöver kaffe!" Som så många säger hela dagarna. Men just nu tänker jag att det är lite synd. Det verkar ju så mysigt med kaffe ändå. Som jag My friend Lotta sa när vi var ute och gick, nästan milen ;), här om dagen, man åker liksom inte hem till nån på en kopp te..folk åker ju till varandra på en kopp kaffe. Hur som helst. Just nu tycker jag att det är synd för imon funderar jag på att ta med Maja till stan, har några få ärenden, som man så vuxet kan kalla det, och tänk då att kunna unna sig en latte eller espresso eller vad det nu heter, nere vid havet i solen med Maja sovandes gott i vagnen. Det låter väl mysigt. Kanske köpa en skvallerplaska också! Men nä, då får jag köpa en flaska vatten..inte lika mysigt.

Eller vad vet jag egentligen, jag dricker ju inte ens kaffe. Jätte äckligt ju!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lotta

Men man kan ju ta en chai latte! Har aldrig provat men det kanske du gillar? Det är nog lite kaffe i också.. Men te, kryddor, socker och mjölk med tror jag. Sen finns ju varm choklad ;)

2013-04-20 @ 14:37:37
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Man kan väl ta en kopp te också funkar ju utmärkt eller bara vatten. Jag dricker inte heller kaffe, men har aldrig sett det som nåt problem.

Var gärna med och tävla om en sångpåse: http://lottizdays.blogg.se/2013/april/tavling-vinn-en-sangpase-fran-oskar-och-ellen-2.html

2013-04-22 @ 21:54:49
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0